Salam hari minggu,


Tahukah anda jenis baju tidur yang manakah yang sesuai dan elok bila dipakai ketika tidur ?


Saya ingin berkongsi persoalan ini, alasan di balik ini adalah kerana cuaca. Malaysia merupakan negara yang mempunyai iklim khatulistiwa.Kalau kita pakai baju tidur terlalu terang ketika suhu sejuk, kita cenderung untuk bangun awal, sama juga memakai pakaian tebal ketika cuaca panas…ianya sungguh merimaskan. Jadi suhu tubuh kita tidak sesuai untuk berada pada tahap yang selesa.


Inilah sebabnya mengapa struktur baju tidur@pajamas perlu diambil berat.Salah satu kain yang paling selesa yang boleh digunakan adalah kapas @ Cotton Baju tidur membolehkan tubuh kita boleh bernafas, mudah, untuk menyerap peluh dari tubuh dan dapat memberikan perlindungan ketika cuaca sejuk juga.


Jika cuaca sederhana kain jenis Satin, Lace boleh dipakai terutama wanita . ianya lebih menarik, licin & nipis.Pilihan warna Hitam, Merah Hati dan Biru Laut Lembut memberi suasana romantis kepada pasangan.

Anda tidak perlu menyediakan ratusan ringgit untuk tidur malam. Apa yang penting keselesaan dan kebersihan ketika tidur perlu dijaga memastikan tidur yang berkualiti.


~Fashion is what you adopt when you don't know who you are.. @ Fashion adalah apa yang anda gunakan/terapkan bila anda tidak tahu siapa anda...~